Ініціатива “Я піду” спрямована на здійснення місії у всьому світі та духовне зростання членів церкви.
На Річній нараді, що розпочалася 10 жовтня 2024 року, Виконавчий комітет Генеральної конференції Церкви адвентистів сьомого дня проголосував за прийняття офіційного Стратегічного плану Всесвітньої церкви на 2025-30 роки. Цей план відображає постійне зобов’язання Церкви розповсюджувати вістку Євангелія та сприяти духовному зростанню серед членів церкви по всьому світу. Новий план, розроблений Робочою групою “Майбутні плани” (Future Plans Working Group), був вперше
представлений на Річній нараді 2023 року, і відтоді він зазнав змін на основі відгуків від дивізіонів Всесвітньої церкви.
Ключові компоненти нового Стратегічного плану
Нещодавно проголосований
стратегічний план “Я піду” (I Will Go) спрощує попередній підхід Церкви, зберігаючи комплексні цілі. Стратегічний план, затверджений у 2013 році, містив 81 ключовий показник ефективності (KPI), тоді як останній план містив вже 59 KPI. Новий план містить лише 21 показник.
Доктор Девід Трім (David Trim), директор Відділу архівів, статистики та досліджень (Office of Archives, Statistics, and Research), зазначив: «Ці вимірювані цілі повністю замінять KPI». Також Трім підкреслив важливість практичних цілей, які можна виміряти. «Ми зменшили складність попереднього плану, — пояснив Трім, — щоб створити структуру, яку кожен, від місцевих громад до всесвітніх дивізіонів, може реалізувати та вимірювати».
Вимірювані цілі Стратегічного плану об’єднані в чотири пріоритети: спілкування з Богом, ідентичність у Христі, єдність через Святого Духа та місія для всіх. Кожен пріоритет підтримується вимірюваними цілями, якими керуються члени церкви та організації у виконанні місії Церкви.
Серед ключових вимірюваних цілей є значне збільшення щоденної молитви, вивчення Біблії та духовної практики в рамках пріоритету «Спілкування з Богом». Мета «Ідентичності у Христі» спрямована на зміцнення розуміння та практики особливих адвентистських доктрин, таких як субота, стан мертвих і Другий Прихід Христа. Пріоритет «Єдність через Святого Духа» наголошує на сприянні співпраці між церковними організаціями, тоді як «Місія для всіх» зосереджується на збільшенні кількості членів церкви, які беруть участь у проповіді Євангелія, особливо в у великих містах та «Вікні 10/40».
Ресурси для реалізації Стратегічного плану
Спеціальний
веб-сайт надає вимірювані цілі на 2025-30 роки та
ресурси, щоб допомогти лідерам громад здійснити та використати Стратегічний план. «Ми створили шаблони соціальних медіа, презентації PowerPoint і друковані матеріали кількома мовами, — сказав Рік Каджіура (Rick Kajiura), директор із комунікації Adventist Mission. «Це допоможе дивізіонам і місцевим громадам ефективно ділитися стратегічним планом на своїх територіях».
Веб-сайт регулярно оновлюється новими ресурсами, щойно вони стають доступними, включаючи поточні ресурси додатковими мовами. Каджіура наголосив: «Лідери церкви можуть використовувати ці ресурси, щоб поділитися деталями стратегічного плану з різними конференціями, місіями, організаціями та установами у своїх регіонах».
Реакція з усього світу
З огляду на ухвалення нового Стратегічного плану, лідери регіонів у всьому світі обмірковують, як реалізувати цю стратегію. Езрас Лакра (Ezras Lakra), президент Південно-Азіатського дивізіону (SUD), відмітив: «Ми зустрінемося разом, щоб представити новий план і обговорити узгодження вимірюваних цілей із потребами та викликами нашого дивізіону.» Він особливо оцінив спрощений підхід, зазначивши, що його буде легше застосовувати.
Подібним чином Барна Маджароші (Barna Magyarosi), секретар Інтер’європейського дивізіону (EUD), оцінив, наскільки план можна адаптувати відповідно до місцевих потреб, і привітав більш спрощений підхід. «Короткий [стратегічний] план з 21 цілі забезпечує більш зручну відправну точку для тих, хто має працювати з ним щодня», — заявив Маджароші. «Коли план надто довгий, неможливо ефективно виконати все. Тепер ми можемо більш чітко зосередитися на тому, що має значення, і адаптувати це до унікальних викликів і реалій нашої території».
Ден Сернс (Dan Serns), президент конференції Центральної Каліфорнії (Північноамериканський дивізіон, NAD), описав вимірювані цілі як "меню ідей". Він поділився: «Коли я їх читаю, вони спонукають до думок про те, як покращити такі сфери, як малі групи, залучення молоді чи сімейне поклоніння. Навіть якщо ми не вимірюємо ці речі конкретно, це породжує ідеї, які я можу використовувати в обговореннях, і планування».
Оскільки Церква дивиться на 2025 рік і далі, новий Стратегічний план слугуватиме дороговказом для виконання її місії поширення Вістки спасіння та сприяння духовному зростанню в усьому світі. Його впорядкований підхід і вимірювані цілі спрямовані, щоби об’єднати всесвітню спільноту адвентистів у цілеспрямованому, ефективному служінні.
Alyssa Truman
Фото:
ANN, Michele Marques/AME (CC BY 4.0))
За матеріалами
ANN