Серед номінантів конкурсу молодіжних цифрових проєктів Young Creatives в Європі – дві представниці України.
Щорічна конференція GAiN (The Global Adventist Internet Network) відбулася 15-19 листопада 2024 року в Будві, Чорногорія. GAiN об'єднує комунікаційників, медійників, експертів соціальних мереж, журналістів, IT фахівців, розробників програмного забезпечення, маркетологів, письменників, продюсерів, та всіх, хто забезпечує процес створення клнтенту за допомогою сучасних технологій – представників Адвентистської церкви. GAIN започатковано у 2004 році як платформу для комунікації та обміну досвідом, а у 2014 році відділення Адвентистської церкви в Європі, – Інтер'європейський та Транс'європейський дивізіони – ініціювали GAIN Europe.GAiN зосереджується на трьох напрямах: комунікація та медіаконтент, що сприяє виконанню місії; співпраця з відділами особистого та видавничого служіння; а також досвід молодого покоління у розповсюдженні Євангелія за допомогою цифрових технологій. Цього року до заходу долучилися 280 представників зі 42 країн.Особливістю цьогорічної конференції став конкурс молодих (18-25 років) творців цифрового контенту Young Creatives, які розробляють власний медійний продукт, або здійснюють особисті проєкти в Інтернеті. Для участі у конкурсі необхідно було надіслати двохвилинне відео, презентуючи свою діяльність. Номінанти отримали можливість долучитися до конференції GAiN (подорож і реєстраційний внесок оплачували організатори), щоби представити іншим учасникам свої проєкти.Серед семи номінантів конкурсу – дві представниці України, Любов Заморська та Вікторія Левіна.Вікторія Левіна не змогла відвідати конференцію, тож заочно представила проєкт “Kids stories”. Це дитячі історії, робота над створенням яких триває, й частина з них вже готова до оприлюднення. Вікторія робить дизайн, озвучку, та за допомогою YouTube Kids, YouTube Music, SoundCloud, та інших платформ планує ділитися християнськими цінностями з малечею.Любов Заморська, яка наразі мешкає в Польщі, поділилася створенням історій в Instagram та TikTok за допомогою цифрових технологій. Любов каже, що спілкування на сторінках її проєктів дозволяє розповсюджувати Євангеліє у різні країни, а її аудиторія настільки розпорошена, що спілкування було б неможливим без Інтернету.Раян Дейлі (Ryan Daly) з Англії поділився досвідом використання соціальних медіа для створення коротких відео в TikTok та Instagram для громади в Кройдоні (Croydon, Лондон). Відео з найбільшим охопленням має вже три мільйони переглядів, а кількість підпісників сягнула 62 тисячі.Тімі Бахун (Timi Bahun) зі Словенії, студент напряму бізнес і менеджмент, використовує TikTok і Instagram, щоб ділитися біблійними текстами, які повпливали або підбадьорили його особисто, тож він вважає, що вони також знайдуть відгук у інших молодих людей.Неманя Юрішич, студент, який вивчає мікрокомп’ютерні технології, і Мілян Дукіч, студент-біотехнолог (Nemanja Jurišić and Miljan Dukič) із Сербії та Чорногорії представили свій YouTube проєкт NT Podcast, який був створений у 2023 році, та вже має майже 7000 підписників. У подкасті досліджують зв’язки між наукою та релігією, беруть інтерв’ю у дослідників Біблії та вчених, зосереджуються на таких темах, як археологія та креаціонізм.Еліза Гіузан (Elisa Ghiuzan) випускниця університету Вілла Аврора (Villa Aurora University), вивчала теологію та вирішила за допомогою TikTok ділитися своїми принципами, заснованими на Біблії. Еліза намагається створювати контент, використовуючи зрозумілу для молоді мову, навчаючись за допомогою таких книг, як «Євангеліє від TikTok».Ерік Хук (Erik Hook), аніматор і продюсер відеоігор з Іспанії, засновник компанії 3:16, яка виробляє анімацію та відеоігри, спрямовані на підтримку християнських ініціатив. Ерік працює над 3D-анімаційними фільмами для дітей. Він поділився трейлерами розробок, заснованих на історії слідопитів «Універсальний клуб» (Universal Club), та історії «Вінець життя» (Crown of Life).Як зазначив директор з комунікації Інтер'європейського дивізіону Пауло Маседо (Paulo Macedo), ініціативи молодих номінантів конкурсу продемонстрували широту їхньої діяльності.«Три речі мені подобаються у наших молодих креативних авторах контенту: вони мають серце для Євангелія; вони використовують свою уяву, щоб спілкуватися з людьми; вони розуміють, що ми по справжньому комунікуємо лише тоді, коли розмовляємо з людьми їхньою мовою!», – сказав Девід Ніл (David Neal), директор з комунікації Транс'європейського дивізіону.Презентація Любові Заморської, що була зроблена під час конференції – за посиланням https://youtu.be/wTltch1KcsMУ матеріалі використана публікація Інтер'європейського дивізіону