Ютуб-канал «Надія Kids»: екранний час для дітей з користю

Дослідження свідчать, що понад 70% дітей у світі використовують гаджети щодня, а майже 40% з них проводять онлайн понад три години на добу. Продюсерка Вікторія Левіна розповідає про ютуб-канал для дітей «Надія Kids».

Які типи контенту ви створюєте для дітей і чому обрали саме ці формати?

Увесь контент, з яким ми працюємо, умовно розділений на п’ять частин.
Перший – це текстові матеріали: книжки, розмальовки, вітальні листівки.
Другий – аудіо програми: аудіо оповідання, театральні радіопостановки, короткі веселі репризи для наших маленьких слухачів. Також сюди входять фонограми, співи та псалми, наприклад, різдвяні.
Третій формат – графічний контент: мультиплікація та комп’ютерна графіка, а також ЕМР (ефект малюючої руки), коли на екрані рука з олівцем створює малюнок у реальному часі.
Четвертий різновид контенту – відео. Це може бути як шортси тривалістю 1 хв, так і дитячі програми до 20 хвилин, що складаються з кількох частин. Відеоформат включає: руханки, відео постановки з ляльками, фільми та дитячі серіали, а також реаліті-шоу, наприклад, «Слідопит».
П’ятий різновид контенту, над запуском якого працюємо, – інтерактивні комп’ютерні програми. Вони дозволяють дітям самостійно намалювати та зберегти малюнок на біблійну тематику або відповісти на питання з Біблії в ігровій формі.
Які програми чи відео стали найпопулярнішими серед глядачів?
Серед лідерів за переглядами:
«Давид та Голіаф» (проєкт «Малюваки», Бучанська студія) – 62 тис. переглядів.
«Ввічливі слова» (проєкт «Пригоди Марка», Вінницька студія) – 29 тис. переглядів.
«Веселка» (проєкт «Руханки», Полтавська продакшн-студія) – 19 тис. переглядів.

З якими труднощами стикається канал “Надія Kids” і як ви їх вирішуєте?

Як підрозділ медіагрупи «Надія», ютуб-канал «Надія Kids» стикається з тими ж викликами, що й основна організація.
Наші найбільші труднощі:
Кадровий дефіцит – через виїзд багатьох українців за кордон не вистачає кваліфікованих працівників і артистів. Доводиться шукати й навчати нові таланти, залучати фрілансерів і передавати частину роботи на аутсорсинг.
Закриття або переїзд студій через війну – ускладнює замовлення та виробництво дитячого контенту.
Складність дитячого контенту – це специфічна сфера, що потребує особливих костюмів, декорацій і грамотної динаміки сюжету, що ускладнює процес.
Енергетичні кризи – регулярні відключення змушують нас встановлювати обладнання, яке дозволяє працювати в умовах блекаутів.
Авторське право – отримання ліцензій на сторонній контент буває складним, але багато виробників у нинішніх умовах йдуть нам назустріч і надають матеріали безкоштовно.

Для кого створений цей канал? Чи буде він корисний не лише для батьків?

Спочатку канал розраховували на дітей від 3 до 10 років. Ми розуміли, що для малюків контент переважно обирають батьки, тож деякі програми створювали так, щоб їх можна було вмикати дитині й займатися своїми справами.
Окремі проєкти спочатку розробляли як в допомогу тим, хто займається дитячим служінням – це саморобки, музичні номери, лялькові вистави та пригоди слідопитів. Згодом стало зрозуміло, що аудиторія значно ширша, ніж ми очікували, тож обмеження «до 10 років» прибрали.

Яка основна мета каналу?

«Надія Kids» як частина медіагрупи «Надія» реалізує загальну концепцію — контент має прищеплювати дітям моральні та духовні цінності. Дитячі програми, відео-сюжети, мультфільми та шоу вчать дружбі, слухняності, доброті й допомозі близьким.

Які уроки маленькі глядачі можуть отримати з програм каналу «Надія Kids»?

Назви сюжетів самі про це говорять. «Піклуйся про інших!», «Чому не можна обманювати?». І це не лише моральні настанови. Серії сюжетів пояснюють, як поводитись у різних ситуаціях: «Обережно, тонкий лід!», «Світлофор червоний? Стій!». Є відео, як намалювати листівку матусі на день народження, і про те, в які ігри можна грати з друзями під час літнього табору.
Ютуб-канал
Інтерв'ю на сторінці телеканалу

далі
Благодійна організація “Вихід є!” відзначає двадцятиріччя