Всеукраїнський телемарафон «Україна за сім'ю» охопив більше 4,5 мільйона людей

Розповідає Роман Орлов, генеральний продюсер Медіа Групи «Надія».

Чому телеканал вирішив брати участь у телемарафоні «Україна за сім'ю»? Тому що ми не хочемо залишатися осторонь від соціально значущих подій в країні, які відбуваються зараз, особливо тих процесів, які стосуються сімейних цінностей. Ми усвідомлено розуміли, що всі державні процеси і події в суспільстві, які диктує нам час, - ми повинні актуально висвітлювати їх і бути в центрі цих подій. Найголовніше - щоб ми не закривали очі на проблеми сім'ї, які мають місце зараз, під час карантину - питання абортів, розлучень, питання сурогатного материнства, питання гендерної політики, самотні сім'ї, неповні сім'ї, діти-сироти. Всі ці соціальні питання, ми як Медіа Група повинні завжди висвітлювати і озвучувати, бути охоронцями певних сімейних цінностей.
Організатором сімейного телемарафону виступила Всеукраїнська Рада церков і релігійних організацій, тому ми з радістю включилися в цей телемарафон, об'єднавшись із максимальною кількістю релігійних організацій, церков, які могли стати учасниками. Спільно ми створювали сценарій, кожна з організацій могла виступити в ролі експерта, також висловити свою думку або дати свою духовну оцінку в якомусь питанні.
Ми розділили марафон на сім блоків. Кожен блок стосувався певної сфери сімейних відносин: «сім'я і суспільство», «сім'я і здоров'я», «сім'я і держава», «сім'я і віра». У кожному блоці були представники різних церковних організацій і структур, які по-своєму висловлювали своє бачення на ту чи іншу проблему. Ми піднімали багато проблем і отримували консультації фахівців: психологів, сексопатологів, вчених, різних сімейних консультантів. Не тільки духовні лідери могли висловити своє якесь побажання, але й ті профільні фахівці, які мають знання в певній сфері. У програмі також прозвучало звернення Прем'єр-міністра України Дениса Шмигаля, виступали різні політичні діячі. Гостем на програмі був і посол Польщі. Тому марафон дійсно вийшов динамічним, різнобічним, актуальним і, мені здається, він реально об'єднав його учасників.
Ми зробили багато інтерактивних конкурсів, можна було зателефонувати в ефір. Контакт-центр прийняв за той вечір близько ста дзвінків. Люди хотіли потрапити в ефір, дякували, відповідали на питання, брали участь у конкурсах. Глядачі були задоволені, телеканал транслював, як зазвичай, на супутнику, на сайті, у Фейсбуці, Ютубі - це наші платформи. Ми окремо транслювали сурдопереклад на каналі «Надія для глухих».
Нас ретранслювали кілька великих телеканалів, такі, як «Еспресо», «5 канал» і навіть телеканал "Наш" трохи включався. Нас транслювали на всіх соціальних платформах тих організацій, які брали участь. Таким чином, охоплення соціальної аудиторії, передплатників і не передплатників, глядачів, - перевищило 4,5 мільйона чоловік. Це 18 платформ соцмереж цих організацій, які ретранслювали наш сигнал у себе - це і мусульмани, католики, римо-католики, греко-католики, євреї, православні церкви двох патріархатів - велика аудиторія.
Мені сподобалося, що представники всіх релігійних організацій в цьому питанні були єдині. Не було жодного випадку розбіжностей, труднощів, тертя, але всі, хто прийшов до нас у студію і брав участь у марафоні, - всі були єдині в питаннях сімейних цінностей, про які ми говорили.
Добрі відгуки ми чуємо і по дзвінках в студію. Контакт-центр отримав відгуки людей, які дивилися марафон. Вони дякують, що він відбувся, що вони могли почути духовні настанови про сімейні цінності. Зовнішня реклама охопила також близько 3,5 мільйонів чоловік.
Думаю, що телеканал «Надія» - хороша платформа для позиції релігійних організацій і церков з питань сім'ї, адресована, в тому числі, державним діячам в тому, що всі ми висловлюємо тут чітку позицію. Після марафону прийняли резолюцію Ради церков.
Зрозуміло, що всі побачили наш телеканал, наш професіоналізм. Учасники марафону захоплювалися, підходили до мене і говорили: «Ми неймовірно вам вдячні, тому що ви безкоштовно взяли на себе такий обсяг роботи». Це показник для багатьох.
Я познайомився з Віталієм Кривицьким. Він римо-католик, тямуща і прогресивна людина, очільник оргкомітету марафону. Він сказав мені: «Ви справжні професіонали. Вперше працюю з християнами в такій якості і отримую велике задоволення». Підходили і православні до мене. Олександр Клименко, переможець «Голосу України», який у нас співав, просто в захваті від телеканалу. Той же Антон Копитін, співак-фіналіст з «Голосу», теж був у нас, і він говорив: «Хлопці, ви просто молодці». Це показник того, що телеканал і Медіа Група в цілому є для багатьох християн і не християн, громадським гравцем і медіа брендом.
Підготував Максим Балаклицький

далі
"Роса благодати" – збірник духовних пісень