Розкажіть трохи про себе.
Перше, що хочу сказати про себе і про мою сім'ю, ми дуже любимо читати. Наша сімейна бібліотека містить чотири тисячі книг, з яких три з половиною мають відношення до моєї професійної діяльності. Решта охоплюють різні області, в тому числі, і наше сімейне хобі – спостереження за птахами.
Коли я заходжу в ліс, можу відрізнити більше двадцяти пташиних трелей. Ми з моєю дружиною Терезою беремо великий бінокль, бутерброди з сиром і кожен день йдемо кілька годин спостерігати за птахами. Це допомагає нам відволікти наші мізки від постійної розумової діяльності.
До речі, про неї... З дитинства у мене була мрія працювати вчителем у школі. Ми з дружиною домовилися: хто перший стане вчителем, той і потягне іншого за собою. Тому з двадцяти трьох до тридцяти років моя діяльність перепліталася в двох напрямках: я був учителем, потім – пекарем, а потім знову – учителем.
Тим часом, ми закінчили з дружиною магістратуру. Там, в процесі навчання, у моєї дружини прокинулася любов до лінгвістики, особливо до давньогрецької новозавітної мови. Після закінчення навчання моїй дружині запропонували посаду в університеті Сент-Ендрюс у Шотландії. Там вона до сьогоднішнього дня працює заступником декана з Нового завіту.
З дев'ятнадцяти років у мене з'явилося величезне захоплення в науці, яке надалі вилилося в моє дисертаційне дослідження. Більше сорока років я займаюся читанням і вивченням праць отців церкви. За їх працями у віці сорока шести років я захистив дисертацію в університеті Дюрхема.
У нашій родині двоє дітей: син Тоні, якому тридцять п'ять, і дочка Магдалина, їй вісімнадцять. Цього року вона закінчила університет Сент-Ендрюс.
Більше шістнадцяти років я є головним редактором журналу Аuss Сент-Ендрюського університету. Я – доцент кафедри історії церкви, керівник докторантури з релігієзнавства та богослов'я.
Чому Ви стали викладачем? В яких країнах викладали?У мене в голові десь з чотирнадцяти років з'явилася незрозуміла мені самому мрія бути вчителем історії в школі. І ніщо цю мрію з роками не змінило, не змусило засумніватися в ній.
За час моєї роботи, я відвідав величезну кількість країн, в тому числі і Україну, де викладав в Українському адвентистському теологічному інституті. І перша перешкода, з якою зіткнувся – мовний бар'єр.
Більш того, відвідуючи країни, зрозумів для себе важливу річ: я не знаю навіть того, про що думав, що знаю.