Протягом останніх 5 років Український гуманітарний інститут очолювала ректорка Штанько Людмила Олександрівна, яка виступила перед трудовим колективом зі звітом про академічну діяльність ЗВО протягом її каденції.
1. Ректорка Штанько Людмила Олександрівна – кандидат економічних наук, доцент кафедри прикладної економки працює в Українському гуманітарному інституті з 2002 року. За цей час обіймала посади викладача кафедри фінансів, заступника завідувача кафедри, виконуючого обов’язки завідувача кафедри, завідувача заочним відділенням, з 2010 року працювала проректором з науково-педагогічної роботи та помічником ректора, з 2015 року на посаді ректора Інституту. Зважаючи на означений вище професійний шлях, ректор добре ознайомлена із процесом роботи навчального закладу, організацією навчальної діяльності безпосередньо в кожному академічному підрозділі Інституту. У 2010 році захистила дисертацію на здобуття ступеня кандидата економічних наук і у 2015 році присвоєно вчене звання доцента кафедри «Прикладної економіки» у Національному університеті харчових технологій. Працювала у двох державних закладах вищої освіти, що також сприяло розширенню її академічного досвіду. 2. Розширення напрямів освітньої діяльності.• відкриття нових спеціальностей:Під час каденції ректора Штанько Л.О. була прийнята стратегія удосконалення діючих та створення нових освітніх програм, розроблення нової версії навчальних планів, передусім освітньо-кваліфікаційного рівня “бакалавр”. Значним здобутком протягом останніх років для навчального закладу було відкриття нових бакалаврських програм, а саме: «Дизайн» і «Початкова освіта», які отримали міжнародну акредитацію та бакалаврська програма «Психологія», яка отримала як міжнародну, так і державну акредитації. • повторна та первинна акредитація спеціальностей:Протягом п’ятирічного періоду такі спеціальності, як «Філологія» (2015р.), «Філософія» (2015р.) та «Фінанси і кредит» (2016р.) успішно пройшли повторну акредитацію, а спеціальності «Журналістика» (2016р.), «Фізичне виховання» (2017р.) та «Економічна кібернетика» (2017р.) пройшли первинну акредитацію. 3. Позитивна динаміка контингенту 2015-20 рр.Незважаючи на демографічні тенденції, які мають все більший негативний вплив, за останнє п’ятиріччя відбулося загальне збільшення контингенту студентів. У 2015 в Інституті налічувалося 256 студентів, криза контингенту була спричинена такими факторами як: демографічна яма, нестача церковної молоді віку абітурієнтів, відсутність нових програм та спад попиту на економічну спеціальність в суспільстві загалом. Тому динаміка контингенту у 2015, 2016 та 2017 роках була стабільно невтішною. Але в 2018 році відбувається різке збільшення кількості студентів, і у 2019 році кількість студентів зросла до 314, а в 2020 кількість становила 540 студентів. Позитивна динаміка була досягнута завдяки відкриттю нових програм, популяризації роботи над старими спеціальностями та подолання демографічної ями також мало вплив на зростання контингенту.4. Відкриття нових сертифікованих програм, міжнародна акредитація:Окрім бакалаврських програм відкрилися сертифіковані: однорічні, або дворічні програми: «Психологія», «Реабілітація та масаж» і були проведені короткотермінові курси: «Дизайн», «Програмування» та «Іноземна мова», деякі з них на регулярній основі проводилися протягом декількох років. Також двічі за цей період Інститут проходив міжнародну акредитацію з 2014 по 2019 рік, та з 2019 по 2024 рік. Двічі було отримано акредитацію на максимальний термін, що свідчить про позитивні зрушення у виконанні вимог міжнародної акредитаційної комісії.5. Міжнародна науково-освітня співпраця:Розширюючи міжнародну співпрацю Інститут долучається до спільних проектів із закордонними закладами. Досягненням стало долучення Українського гуманітарного інституту до проєкту Гарвадського університету «Шлях до прощення» спільно з Стенфордським університетом та університами Гонконгу, ПАР, Філіпін, Колумбії, України. Цей проект здійснюється в рамках кафедри «Психології» та представляє Український гуманітарний інститут на досить серйозній науковій арені. Окрім того, за цей період пройшли міжнародне наукове стажування шість викладачів навчального закладу, таких як: Ношин Я.І. (Ізраїль), Понятовський Ф.К. (Голландія), Балаклицький М.А. (Польща), Штанько Л.О. (США, Гонконг), Шевчук А.В. (Мексика), Омельчук С.В. (США).- Підтримується співпраця із Вищою теологічно-гуманітарною школою в Польщі, місто Підкова Лесна. Діє програма спільних дипломів та курси підвищення кваліфікації для науково-педагогічних працівників. - Здійснюється наукова співпраця з установою, яка займається дослідженням питання християнського лідерства Hodos Institute. І у 2020 році було разом ліцензовано книгу «Лидерство и деятельность попечительських советов некомерческих организаций».- Також протягом останніх років була налагоджена тісна співпраця із мексиканським університетом Montemorelos, а саме домовлено про курси по підвищенню кваліфікації науково-педагогічних працівників, залучення волонтерів, а також запланували програму обміну студентами, втілення якої призупинила пандемія COVID-19 , і при пом’якшенні карантинних заходів планується реалізація програми обміну.- Проводиться активна співпраця з університетом Andrews (США) щодо проведення магістерських програм та відкриття нових програм, таких як: «Капеланство», «Психологія», «MBA».- Започаткували співпрацю з християнським Університетом Driestar (м. Гауда, Південна Голландія) , де обговорюється можливість навчання студентів УГІ на магістерській програмі з педагогіки.- Також налагоджено співпрацю з Університетом LCC, де плануються спільні програми Еrasmus та ведуться перемовими щодо стажування викладачів, а також обговорєються програма обміну студентів.- Та регулярно проводяться спільні конференції випускаються нові публікації із Заокським адвентистським університетом.6. Співпраця на національному рівні:На національному рівні відбувається постійна співпраця з Українським адвентистським теологічним інститутом по програмі спільних дипломів по спеціальності «Філософія» та активно підтримується максимальна інтеграція студентів кампусу в усіх студентських проектах .Співпраця в контексті науково-дослідницької роботи на регулярній основі ведеться з Національним педагогічним університетом імені М.П. Драгоманова, КНЕУ, Національним університетом «Острозька академія», Київським національним університетом імені Тараса Шевченка, УКУ, Харківським національним університетом імені В.Н.Каразіна, Інститутом філософії, Інститутом менеджменту освіти. Проводяться спільні конференції, видаються спільні публікації та запрошуємо їхніх викладачів до УГІ, залучення до різних проектів. А також співпраця в контексті аспірантури. • Дистанційні центри:Укладено договір з Міжрегіональною академією управління персоналом, про спільну підготовку бакалаврів та магістрів. А також УГІ має дистанційний центр на базі Буковинського біблійного інституту (м. Чернівці).• Співпраця з Міністерством економічного розвитку та торгівлі України. З Мінекономрозвитком співпраця організована перш за все в рамках діяльності школи Макроекономічного аналізу і прогнозування. В навчальному закладі школа функціонує вже біля 15 років на базі економічної кафедри, яку очолює професор кафедри Макаренко Ігор Петрович на основі меморандуму про співпрацю між УГІ та Інститутом еволюційної економіки, де Ігор Петрович є керівником. На основі Макроекономічної школи УГІ разом з Міністерством економіки беремо участь у наступних проектах: 1) участь у консенсус прогнозах, тобто студенти УГІ долучаються до консенсус прогнозу і щорічно публікуються у звітах міністерства, внаслідок цього УГІ зазначений як один із регулярних учасників; 2) участь у Міжвідомчі робочій групі з питань координації процесів імплементації та забезпечення моніторингу Цілей сталого розвитку3) на даний момент завершується проєкт, який був в рамках меморандуму між УГІ та Міністерством економічного розвитку щодо дослідження наукової теми: «Економічний прорив», до якого були долучені провідні економічні університети м. Києва. 7. Членство в різних організаціях та об`єднаннях- МАРХО (Міжнародний альянс розвитку християнської освіти), де Інститут є співзасновником, а Штанько Л.О. є секретарем Ради засновників цієї організації.- ІNCHE (Інтернаціональна мережа християнських вищих навчальних закладів): УГІ має членство.- Університет набув членство у The European Educators' Christian Association (EurECA) та у 2019 році був представлений на конференції організації в Іспанії. Було домовлено про проведення конференції на базі УГІ в 2020 році, яка не відбулася через карантинні обмеження.• співпраця із всеукраїнськими об’єднаннями, такими як:- Українське наукове товариство імені Теофіла Бабієнка, де УГІ є співзасновником;- Також Інститут входить в Асоціацію приватних закладів України , яку очолює Європейський університет;- УГІ є засновник наукового журналу та засновником Приватного ліцею «Академія мудрості».8. Представництво УГІ на офіційних заходах:Український гуманітарний інститут регулярно преставлений на різних офіційних закладах:1) У тому числі відбувається активна співпраця з Національним олімпійським комітетом України завдяки діяльності кафедри теорії та методики фізочного виховання, яку очолює професор Терещенко В.І. 2) Участь у конференціях, бізнес-форумах, конгресах тощо. 3) Співпрацює Інститут з державною адміністрацією міста Бучі та співпрацює з радою церков. 4) Участь у законотворчих процесах, у тому числі працювали над законопроектом про освіту та входили в робочу групу «Освіта» при комітеті Верховної Ради.9. Кадрове забезпечення, підготовка науково-педагогічних кадрів:Здобутком в підготовці кадрів є збільшення штатних науково-педагогічних працівників та скорочення відсотку сумісників з 48% до 37%. Проводиться робота по збільшенню та підготовці штатних працівників та виділяється фінансування для розвитку кадрів в напрямках навчання в аспірантурі, докторантурі, фінансово підтримується наукові публікації, стажування, підвищення кваліфікації, тобто кадрова політика спрямована на розвиток своїх власних кадрів. Результатами прийнятої стратегії на розвиток науково-педагагічних кадрів є наступні показники:- Захищено 4 кандидатські дисертації: Ношин Я.І., Куриляк В.В., Чернушка І.Г., Шевчук В.А.- Захищено 3 докторські дисертації: Бердар М.М., Балаклицький М.А., Котляров П.М.- Отримано вчене звання доцента: Поліна Г.В.- Навчалось (навчаються) 21 аспірант: Джуряк Н.М., Омельчук С.В., Дех В.В., Кривцун К.Р., Приступа Н.В., Смерека Н.С., Присакар О.В., Лєбєдєв В.С., Патраш Л.А., Шевчук А.В., Клімук В.В., Василенко О.О., Овчатова А.П., Василенко І.І., Коваль А.Г., Стешиц А.В., Стешиц І.В., Кушнір Г.О., Синчак Б.А., Ярош О.А., Присакар О.В.- Члени та експерти НАЗЯВО: Алькема В.Г., Куриляк В.В10. Академічні інновації:- Програма електронної бібліотеки Коhа. Працюючи з бібліотекою в режимі онлайн через Koha студенти бачать насамперед електронний каталог бібліотеки. Читачі легко можуть здійснювати простий і розширений пошук. Koha виконує повсякденну роботу з відстеження руху книги, дати повернення. Доступна детальна інформація про стан облікового запису читача і матеріалів, що видаються чи повертаються. - Програма «Антиплагіат» - це сервіс з перевірки робіт на ознаки плагіату, який забезпечує підтримання академічної доброчесності в науковій роботі студентів.- Програма Електронний деканат максимально спростила роботу деканату інституту із студентами. Усі довідки студенти замовляють електронно та можуть отримати відразу на наступний день. А також перехід на електронний розклад є зручною як для студентів, так і для викладачів.- Освітня платформа «Мoodle» містить велику кількість різноманітних навчальних елементів (так званих «модулів»), які забезпечують діалог та співпрацю між викладачем та студентами. Платформа дозволяє використовувати в межах навчальної дисципліни форуми, слідкувати за активністю студентів, містить зручний для користування електронний журнал оцінок.- Онлайн-сервіс із оформлення бібліографічних посилань «Grafiati»11. Обладнання:- Спеціалізовані лабораторії: наукова лабораторія ІТ-технологій, анатомії та фізіології- Обладнання кампусу для інклюзивного навчання- Відкритий спортивний майданчик- Обладнання аудиторій мультимедіа (100%)12. Виклики для розвитку Українського гуманітарного інституту:- Реорганізація Інституту на Університет- Магістерські програми- Ліцензування нових програм- Нові вимоги акредитації НАЗЯВО- Підвищення якісного складу НПП- Підвищення оплати праці - Розширення напрямів діяльності та академічних програм- Відкриття нового наукового виданняВищезазначене є результатом колективних зусиль співробітників усіх посадових рівнів, студентського активу, наслідком здорового психологічного клімату, стійких християнських принципів та високого рівня роботи адміністрації Інституту.#тижденьнадії2020