AdventHealth повідомляє, що 8000 пацієнтів вже пройшли лікування.
З ростом знань про COVID-19 досягнення в області догляду змінюють спосіб відновлення людей після вірусу і допомагають стримувати його поширення. На початку пандемії два варіанти відновлення включали або перебування в лікарні, або повну ізоляцію вдома, в результаті чого багато людей залишилися ні з чим.Щоб полегшити цю болючу ситуацію для споживачів, AdventHealth почав пропонувати моніторинг пацієнтів на дому, який забезпечує душевний спокій і безпеку медичної бригади, а також комфорт перебування у власному будинку, заповнюючи потенційно небезпечний пробіл у лікуванні коронавірусу.Після оцінки стану пацієнтів AdventHealth може надати їм оксиметр, термометр і додаток, що дозволяє підтримувати зв'язок з медсестрою, яка може відстежувати їх біометричні дані і допомагати їм безпечно одужувати від COVID-19.«Ця технологія є значним кроком в орієнтованій на споживача трансформації AdventHealth, яка спрямована на розширення клінічної допомоги за межами лікарень, - сказав Ріту Сінгх, старший медичний директор з питань цілісності клінічної документації AdventHealth. Сінгх відповідав за розробку клінічних протоколів та контроль за впровадженням. «Пацієнти постійно знаходяться на зв'язку з командою цілодобового обслуговування, яка може втрутитися в ситуацію до того, як станеться погіршення здоров'я. Інформація та ідеї, отримані в результаті цього моніторингу, також можуть бути надзвичайно корисними в разі, якщо пацієнту потрібна невідкладна допомога».Хоча користь для пацієнта очевидна, наприклад, покращення результатів і зниження потреби в реадмісії в лікарні, технологія також допомагає медичним працівникам і співтовариству.«Шляхом безпечного моніторингу пацієнтів з COVID-19 з більш низьким ступенем тяжкості або осіб, які перебувають під слідством [PUI], з їхніх осель, медичні працівники можуть зосередити свої зусилля на більш важких пацієнтах у лікарні, зменшити вплив вірусу на них, зберегти засоби індивідуального захисту і забезпечити наявність достатньої кількості лікарняних ліжок для тих, хто в них має гостру потребу», - сказав Сінгх.Мері Пінкертон, старший менеджер відділу клінічної підтримки та безпеки пацієнтів AdventHealth, керувала впровадженням і розгортанням бригад медсестер для віддаленого моніторингу, зібравши команду, яка може віддалено надавати як клінічну, так і емоційну підтримку пацієнтам, що одужують вдома.«У той час, коли світ жив в такій тривозі і невідомості, ми знали, що існує потреба, яку ми можемо унікальним чином задовольнити, щоб допомогти людям убезпечити і полегшити їх розум, використовуючи новітні технології надання послуг», - сказала Пінкертон. «Ми могли чути в голосі наших пацієнтів, що вони іноді потребували емоційної підтримки і під час одужання. Наші медсестри з дистанційним спостереженням були поруч зі своїми пацієнтами, але вони були потрібні, чи то надихаюче послання для підняття духу, участь у молитві або навіть спів "happy birthday" (з днем народження) тим, хто залишився наодинці у свій особливий день».До теперішнього часу більше 8000 пацієнтів використовували моніторинг на дому, щоб безпечно вилікуватися від COVID-19 вдома під наглядом медсестри AdventHealth. У міру того, як пандемія створює нові проблеми і можливості для надання індивідуалізованої допомоги, система охорони здоров'я планує і далі впроваджувати все більш орієнтовані на споживача пропозиції, спрямовані на задоволення потреб пацієнтів там, де вони знаходяться, навіть вдома.AdventHealth NewsПервісна версія цієї історії була розміщена на сайті новин AdventHealth.За матеріалами Adventist ReviewДжерело: logosinfo.org