Нова стратегія покращує співпрацю та вплив на місію серед медіаструктур у всьому світі.
Генеральна конференція (ГК) адвентистів сьомого дня оприлюднила нову архітектуру позиціонування бренду членам Виконавчого комітету ГК (EXCOM) і запрошеним гостям, які були присутні на конференції LEAD, що відбулася в Сільвер-Спрінг, штат Меріленд, 10 жовтня 2024 р.
Це перший ресурс такого роду, який визначає кожну аудиторію, що обслуговується всесвітніми церковними медіа, гарантуючи, що контент кожного бренду буде адаптований до цільової аудиторії.
Архітектура позиціонування бренду призначена для покращення співпраці між адвентистськими глобальними медіаорганізаціями та служить інструментом для підтримки адміністраторів у кращому розподілі ресурсів шляхом мінімізації збігів між медіаслужіннями.
Саміт медіасинергії: бачення єдиної місії
Під час вступної презентації Пол Дуглас (Paul H. Douglas), скарбник ГК, поділився основою цієї нової архітектури брендингу, яка була закладена під час Саміту медіасинергії (Media Synergy Summit), що відбувся восени 2022 року у Вірджинії, США. Адміністрація ГК визнала складність спілкування в сучасному світі, де перетинаються традиційні ЗМІ та онлайнплатформи.
«Коли ми подивилися на ландшафт наших медіаслужінь, стало зрозуміло, що ми працюємо розрізнено, що призводить до дублювання та втрачених можливостей для співпраці», — підкреслив Тед Вілсон, президент ГК. «Ми зібрали Саміт медіасинергії, щоб вирішити ці проблеми та знайти спосіб працювати злагоджено, щоб проголошувати вістку трьох ангелів у світі».
Під час саміту було створено Робочу групу, зосереджену на забезпеченні медіабрендів Церкви, до яких на рівні Генеральної конференції належать:
●
Adventist World Radio (Всесвітнє адвентистське радіо)
● Міжнародний телеканал
Hope channel ●
Sharing Hope●
Церква адвентистів сьомого дня●
Adventist Review●
Адвентистська місія●
Спадщина Елен Уайт● Відродження і РеформаціяМета полягає в тому, щоб усі співпрацювали, зберігаючи свої унікальні переваги.
«Надзвичайні зусилля призвели до розробки стратегій, які дозволяють нашим медіабрендам інтегруватися, зберігаючи при цьому свою унікальність», — пояснив Ертон Келер (Erton Köhler), виконавчий секретар ГК. «Йшлося не лише про усунення дублювання, а про створення справжньої єдності в місії. Завдяки інтеграції ми можемо об’єднати наші сили та мати більший вплив у проголошенні Вістки трьох ангелів у світі».
Після саміту у Вірджинії кожен великий медіабренд почав регулярно збиратися разом, спочатку шість разів на рік, а тепер щоквартально. Працюючи разом, вони прийшли до розуміння, куди має вести їхній досвід, хто їх основна аудиторія, та як вони можуть співпрацювати, щоб створити єдність як у місії, так і в посланні.
Завдяки роботі на цих зустрічах була створена нова глобальна архітектура позиціонування бренду.
Представляємо нову архітектуру брендингу
«Наше послання чітке, але ми мали багато засобів, щоб поділитися ним», — зазначив Пол Дуглас, під час вступної презентації. «Тепер ця модель дозволяє нам тісно співпрацювати, щоб ефективніше та результативніше доносити це повідомлення світу».
Після вступу та передісторії робочої групи Media Synergy Сем Невес (Sam Neves), заступник директора відділу комунікації ГК, пояснив нову архітектуру позиціонування бренду. Невес дослідив, як він стратегічно розподіляє конкретні ролі для кожного медіабренду та розроблений, щоб направляти людей на їхній духовний шлях — від відкриття адвентистського послання до повної участі в місії церкви.
Використовуючи ілюстрацію воронки, Невес окреслив, як структура побудована навколо п’яти ключових груп аудиторії, кожна з яких має певний медіабренд, призначений для їх обслуговування. Згідно з архітектурою, Hope Channel і Adventist World Radio зосереджуватимуться на знайомстві неадвентистів з адвентистською церквою, тоді як Adventist Review підтримує членів церкви у поглибленні їхньої віри.
Чітко визначивши роль кожного бренду, Церква може зменшити надлишковість і забезпечити об’єднаність і взаємодоповнюваність своїх медіазусиль. «Мета полягає в тому, щоб перевести людей із найвіддаленішої відстані до повної участі в місії церкви», — сказав Невес. «Ця архітектура забезпечує структуру для виконання саме цього».
Впровадження архітектури брендингу
Нова архітектура брендингу наразі впроваджується в медіаслужіннях ГК. «Ми віримо, що наша місія буде завершена, коли Божа церква працюватиме разом як єдине ціле , уповноважена Святим Духом», – поділився Річард Стівенсон (Richard Stephenson), помічник скарбника ГК. «Відповідно, ця архітектура брендингу призначена не лише для медіаслужінь ГК, хоча ми розуміли, що спершу маємо вирішити власні проблеми».
Щоб зрозуміти ясність, яку принесла архітектура, Стівенсон організував панельну дискусію з керівниками цих медіапідрозділів. Він заявив: «Ми починаємо бачити силу співпраці як глобальної медіамережі. Тепер ми можемо рухатися вперед як одна церква з однією місією».
Стівенсон дав лідерам можливість поділитися тим, як ця структура допомогла їм максимізувати вплив і усунути збіги. В'ячеслав Дем'ян, президент Hope Channel International описав, як канал взяв на себе свою роль у досягненні неадвентистів: «Ми більше не витрачаємо ресурси на внутрішню церковну комунікацію. Зараз наша місія на 100% полягає в тому, щоб залучати нових людей до Церкви та знайомити їх із посланням адвентистів».
Подібним чином і Adventist Review скоригував свою стратегію, щоб зосередитися на вихованні 23 мільйонів членів церкви. «Ми знаємо свою смугу», — сказав Джастін Кім (Justin Kim), редактор Adventist Review. «Замість того, щоб намагатися робити все (одночасно), ми зосереджуємося на відродженні, місії та учнівстві, допомагаючи нашим членам вирости з пасивних відвідувачів до залучених до виконанні місії церкви».
Лідери Адвентистської місії поділилилися своїм баченням, як перевести аудиторію від усвідомлення до дії. Мвамба Мпунду (Mwamba Mpundu), помічник редактора Adventist Mission, пояснив: «Наша мета полягає в тому, щоб привести адвентистів до повної участі в місії». Через такі ініціативи, як
Місія 360° (журнал) і
Місія 360°TV, Адвентистська місія працює над тим, щоб поінформувати членів про можливості глобальної місії, водночас надихаючи їх діяти.
Історичний прецедент
У 1890-х роках Церква адвентистів сьомого дня зіткнулася зі значними організаційними проблемами, розширюючи свою глобальну місію. З’явилося кілька незалежних допоміжних організацій, які займалися видавництвом, освітою, охороною здоров’я та місіонерською діяльністю, що призвело до дублювання зусиль і неефективного використання ресурсів. Як зазначається в
Енциклопедія адвентистів сьомого дня, «ці організації були юридично зареєстровані як незалежні органи з власними посадовими особами та виконавчими радами чи комітетами». Ця фрагментована структура призвела до конкуренції за обмежені конфесійні ресурси та увагу, коли різні відділи часто працювали протилежно або не змогли ефективно співпрацювати.
Плутанина, пов’язана з дублюванням обов’язків і нечітким розподілом повноважень, перешкоджала здатності церкви швидко реагувати на нові місіонерські можливості, зокрема, надсилаючи місіонерів у неохоплені райони світу. Ці організаційні питання вимагали серйозної реструктуризації конфесії у 1901-03 роки.
За словами Невеса, «адвентистські лідери сьогодні стикаються з подібним імперативом реструктуризації церковних брендів, щоб ефективно охоплювати людей у цифровій сфері. Так само, як нам потрібно було оптимізувати нашу організацію для діяльності місіонерів на початку 20-го століття, тепер ми повинні адаптуватися до розгортання «цифрових місіонерів» у все більш онлайновому світі».
Синергія між цими засобами масової інформації знаменує собою початок нової ери для глобальної комунікаційної стратегії Церкви адвентистів сьомого дня. «Ми постійно молимося, щоб ця нова архітектура позиціонування бренду забезпечила план для спільного просування Євангелія Ісуса», — підкреслив Стівенсон. «Ми сподіваємося, що це допоможе спрямувати всі зусилля та ресурси для підтримки місії для досягнення максимального ефекту. Основа діяльності закладена. Наступне завдання — реалізувати її там, де це найважливіше».
Посилання:Oliver, B. D. (2020). The Principles and Process of Denominational Reorganization, 1901–1903. In Encyclopedia of Seventh-day Adventists. https://encyclopedia.adventist.org/article?id=DC19Alyssa Truman
Фото: Tor Tjeransen, Lucas Cardino / AME (CC BY 4.0))
За матеріалами
ANN