Потенційна аудиторія телеканалу "Надія" – біля 5 мільйонів осіб

Розповідає Віталій Гануліч, перший заступник генерального директора Медіа Групи "Надія".

Починаючи новий сезон після літньої перерви, хочеться подякувати Богу та зробити підсумки роботи за перше півріччя 2021 року діяльності Медіа Групи "Надія*.
У нас три напрямки діяльності: телеканал "Надія", радіо "Голос Надії" та Школа Біблії.
Телеканал:
Найбільш значущі події:
А) Проведення метрики аудиторії телеканалу. Плануємо зібрати 2500 анкет по всій Україні, щоб отримати загальну картину нашої аудиторії: збір даних та обробка ще продовжується, але вже з половини проаналізованих анкет із запланованих, можемо зробити попередні висновки:
Потенційна аудиторія телеканалу, тобто та, що інколи нас дивиться – біля 5 млн (13%)
Постійна аудиторія каналу – більше ніж 700 тисяч людей (1,8%), з них 48% свідчать про позитивний вплив нашого контенту на їхнє життя, з яких:
31% почали вивчати Біблію.
18% покращились відносини в сім’ї,
22% змінили спосіб життя
Що ж, ми раді тим змінам, які відбуваються в житті наших глядачів в 48% випадків та працюємо над подальшим зростанням.
Б) теле, ютуб проєкти
Весна 2021 року була насичена серіями євангельських проповідей відомих спікерів, які набрали значну кількість переглядів на Ютуб каналі та в телеефірі.
Статистика наступна:
Проєкт Мойсея Островського – біля 1,5 млн переглядів на Ютубі.
Кемі Утман - 1 млн переглядів
Петро Кулаков – 200 тисяч переглядів
В) Телеканал вже вкотре є платформою для Всеукраїнського телемарафону на підтримку сімейних цінностей «Сім’я на карантині», а також трансляції Національного дня молитви «Молимось разом»
Г) Значне зростання аудиторії на Ютуб каналі. На початку року ми мали 100 тисяч підписників, на початку осені - 172 тисячі. Кількість переглядів щомісяця також зросла з 1 до 2-3 млн за місяць
Радіо:
Також хотів би зробити акцент на метричних дослідженнях аудиторії радіо, що проводились весною 2021 року в тих місцях, де ми присутні в FM діапазоні. Потенційна аудиторія, тобто кількість людей, які проживають на території, де ми транслюємося - сягає 1,7 млн людей, з яких від 6 до 11 відсотків нас слухають щодня, так що маємо біля 100 тисяч постійних слухачів. Близько 20% від потенційної аудиторії, що слухають нас декілька разів на тиждень.
Це утвердило нас у планах на розвиток – плануємо збільшити територію покриття нашим сигналом кількома великими регіонами, на що подали відповідну заявку до державних органів.
Школа Біблії
Кожному напрямку ми приділяємо окрему увагу, тримаючи фокус на спільній цілі – утвердити християнські цінності в нашому суспільстві. Тому діяльність Школи Біблії для нас є одним із ключових індикаторів ефективності Медіа Групи "Надія".
Традиційним для Школи Біблії є розповсюдження курсів по вивченню Біблії через пошту, з цього починалася діяльність Школи в Україні. Щотижня отримуємо 30-50 замовлень.
Що хотілось би відмітити – це розвиток онлайн напряму в Школі Біблії. Вже декілька років цей напрям є пріоритетним, створена навчальна онлайн платформа, готуються нові інтерактивні курси, автоматизовано процес відправки уроків та прийому відповідей. У першому півріччі 2021 року учнями Школи Біблії стало більше ніж 5000 осіб. І в планах на осінь/весна 2021-2022 років досягнути 25 000 осіб.
Хотів би відмітити Біблійний курс «В начале» із Феліксом Понятовським, який підготувала команда ТВ проєкту «Сложных текстов НЕТ». За перший місяць виходу на загал, на нього зареєструвалися 700 осіб. Він є перлиною наших новітніх курсів і став відповіддю на запит поглибленого вивчення Біблії.
Слава Богу за пройдений шлях!
Підготував Максим Балаклицький
#тижденьподяки2021

Further
Церкви, спрямовані на благовістя, зростають навіть в умовах карантину