Дослідження глядацької аудиторії телеканалу «Надія» у 2021 році надало несподіваний результат

Масштабне дослідження у 2021 році здійснила медіа група «Надія», щоб отримати актуальні дані про свою аудиторію. Максим Крупський, генеральний директор медіа групи, розповів про його результати.

Зазвичай подібні дослідження проводяться профільними компаніями, і протягом кількох років медіа група планувала його проведення, але через його високу вартість плани постійно відкладали.
У 2021 році ми вирішили піти іншим шляхом і попросити своїх партнерів у регіонах допомогти провести масштабне анкетування, результати якого, за точністю та охопленням, можуть зрівнятися з тим, що пропонують профільні компанії.
Нам вдалося вийти на хорошу кількість анкет і отримати деякі важливі результати.
Ще до цього дослідження ми побачили, що аудиторія медіа групи зросла кількісно. Про це свідчить і суттєве зростання аудиторії у YouTube, яка налічує понад 200 тисяч. Також зросла кількість підписників в інших соціальних мережах. І ми вдячні за такий теплий відгук наших глядачів!
Але ми ще більше надихнулися, коли отримали результати анкетування. Попередні результати показують, що окрім аудиторії в YouTube, близько 600 тисяч глядачів регулярно дивляться Надію по супутниковому ТБ і в кабельних мережах.
Розподіл аудиторії:
• 45,9% – супутникова трансляція
• 35,2% – YouTube
• 15,6% – кабельні оператори
• 8,5% – трансляція на сайті телеканалу
• 5,2% – Facebook
• 8,8% – інші соцмережі
Також ми дізналися, що глядачі здебільшого живуть у містах – це люди різного віку, освіти, різних віросповідань і що цікаво, є великий відсоток тих, хто дивиться телеканал, і водночас заявляє про те, що вони не вірять в Бога.
Серед найвідоміших програм:
• Ранок надії
• Помоліться за мене
• В контексті
• Проповіді Ігоря Корещука
• 2Я – одне життя
Також нас надихнуло, що близько половини глядачів віддають перевагу програмам, що відповідають на духовні питання, хоча слід зазначити, що весь контент телеканалу спрямований на духовне зростання, і це спрямовано на різні сфери (здоров'я, сім'я тощо). Також більше половини опитаних відзначило позитивний внесок телеканалу в їхнє духовне зростання, що є найвищою нагородою для команди медіа групи «Надія».
Ми молимося, щоб Господь благословив наших глядачів і бажаємо у 2022 році не лише кількісно збільшити аудиторію, а й стати ближче до глядачів, духовно збагачуючи один одного.
Підготував Валентин Загреба

Further
Стати щасливою сім'єю можна на онлайн марафоні