Маркетолог радіо «Голос надії» Юлія Саюк: “У нас спільна мета – прагнемо, щоб Слово Боже досягло кожного серця”

Я безмежно радію життю, бо працюю маркетологом на радіо «Голос надії». Мої обов’язки: повністю контролювати процес піару радіо, все що стосується реклами, розповсюдження брендової продукції, контроль контенту, який випускають радіоведучі, а також я просуваю радіопродукт на різних платформах соціальних мереж.

Ви мріяли в дитинстві про сферу маркетингу?
(Сміється) Всім серцем я хотіла бути продавчинею. Мріяла працювати з касовим апаратом і сканувати різноманітний товар. Мені здавалось, що ця професія най-найкраща з усіх. Чому? Тому, що касир часто тримає в руках цукерки. Може вивчити усі їхні види і різнокольорові обгортки. Словом, була солодкоїжкою і вигадувала все, аби бути з цукерками поруч.
Як вирішили працювати у відділі маркетингу радіо “Голос Надії”?
Я завершувала навчання в коледжі туризму та готельного господарства в Києві і після випускного думала до якого університету мені вступити, щоб отримати вищу освіту. Та я хотіла розширювати сферу власних знань, прагнула, щоб це був не тільки напрямок туристичної діяльності, але,можливо, менеджмент або маркетинг.
Окрім того я паралельно шукала роботу. Оскільки без Бога нікуди, то почала молитися, щоб Він знайшов мені потрібне місце. Довірилась Богу і твердо знала, що Він укаже правильний шлях та приведе туди, куди мені потрібно. В цей час мене попросили допомогти в організації фестивалю для всієї сім’ї у Києві. Декілька днів я допомагала на реєстрації, а потім мої друзі повідомили, що на фестивалі присутній директор радіо «Голос надії», і що є вакансія якраз у відділі маркетингу.
Тоді я подумала: «О, прикольно! Треба спробувати! Можливо, тут щось вийде!» Я була спокійна і готова до будь-якого повороту. В той день ми дуже добре поговорили з директором і вже через тиждень розпочався мій випробувальний термін. З Божою допомогою я легко приєдналась до колективу і вже майже рік працюю маркетологом радіо «Голос надії».
Яким має бути сучасний маркетолог?
По-перше, сучасний маркетолог – це людина, яка розвивається та слідкує за всіма трендами.
По-друге, сучасний маркетолог вивчає всі сфери людської життєдіяльності, щоб вміло впливати на людей. Психологія – це взагалі права рука маркетингу, оскільки ми працюємо з людьми і нам потрібно розуміти який контент спрямувати на певну аудиторію. І, по-третє, сучасний маркетолог не боїться змін, адже маркетинг змінюється постійно, щосезону.
Чи може радіо існувати без маркетингу?
Сьогодні без маркетингу стати розвинутим радіо неможливо. Адже завдяки цьому люди дізнаються про існування самого радіо, про ведучих і програми.
Яка цільова аудиторія радіо «Голос Надії»?
Маємо змішану аудиторію.
Але ми приблизно описали нашого слухача, тому можу сказати, що це особа, яка живе в місті, має стабільну роботу, власний автомобіль, найчастіше вмикає радіо через додаток і слухає нас у перервах між роботою.
Чи потрібна реклама радіо в Інтернеті?
Потрібна, і вона в нас є: в інстаграмі та фейсбуці. Це дає свої плоди: збільшується кількість підписників та зростає їх активність. Реклама буває різною: стаття, яку ми поширюємо на різних інтернет-ресурсах, а іноді – розіграш брендової продукції. Якось ми навіть публікували загадки на нашій сторінці в інстаграмі. Це були загадки з Біблії і весь сенс полягав у тому, що той, хто відгадає першим, отримував сто гривень. І люди були активними! Це їх приваблювало! В найближчих планах запустити у фейсбуці та інстаграмі відео рекламу.
Як аналізувати ефективність реклами?
Через статистику. Перегляди, вподобайки, збільшення кількості підписників – усе це вона показує.
Як ви долаєте перепони, які виникають під час роботи?
Якщо є проблеми, найкраще вирішення – це молитва. В будь-якому разі, усі перепони, які є в житті, роблять мене сильнішою. Це мій ріст. Труднощі закаляють. Добре коли вони є, адже одразу помічаєш, що є ще простір для росту.
Чи відчуваєте, що працюєте у християнській організації?
Відчуваю. По-перше, у нас щоденно є молитовні служіння, а по-друге, усі питання, які виникають, ми вирішуємо мирно. Звичайно, є моменти коли неприємно, адже люди не ідеальні… Ми всі вчимося.
В нас є спільна мета – прагнемо, щоб Слово Боже досягло кожного серця. І нам це вдається. Я особисто знаю дівчинку, яка завдяки радіо “Голос надії” познайомилась з Богом! Від цього хочеться неймовірно посміхатися!
Запитання – Анна Рябенко

Further
ПАРЄ прийняла резолюцію про захист свободи релігії та переконань на робочому місці